יומן הפסטונס (6): תקווה חדשה בעיר המוטורים? / אריק חשין

ג'נט מקרדי עם אנדרה דרמונד (אבל 'רק ידידים')

תקווה חדשה בעיר המוטורים? 

אריק חשין

הדוקטור ביקש שנכתוב פוסט ליומן כל שבועיים, ואני מפגר בשבוע לפחות. מזל שיש את פגרת האולסטאר…

בכל מקרה רציתי לכתוב בשבוע שעבר (או שזה כבר לפני שבועיים) שאין חדש תחת השמש.  שהכל אותו הדבר ושום דבר לא השתנה.  משחק אחד מנצחים, שני מפסידים.  מחצית אחת דומיננטית שנייה פחות.  מו ציקס הספיק לריב עם עוד שחקן (וויל בינום הדורס) וממשיך לא לאמן את הקבוצה בצורה מוצלחת.

רציתי לכתוב שהדבר היחיד שמעניין בפיסטונס היום זה הסדרן הרוקד שלהם (http://www.nba.com/pistons/video/dancecam).  ואז הגיעה ההודעה המרעישה ששמעתי קודם מרועי ויינברג שהדבר שחיכיתי לו יותר מכל קורה – מו ציקס פוטר!  אשתי ממש נבהלה מקריאות האושר שלי שקראתי על כך.  שלא לדבר על התגובה שלה לריקודי השמחה…

ברוך הבא מאמן זמני ג'ון לוייר.  אומנם קיוותי ללמביר אבל ניתן צאנס גם למישהו אחר.

בנתיים כבר במשחק הראשון היה ניתן לראות את ההבדל.  ניצחון על סן אנטוניו!  הקבוצה שיחקה כפי שהיא צריכה לשחק – לרוץ וכמה שיותר.  החילופים היו במקום ולמרות שלג'וש סמית לא נזרק לספסל בכל שלשה שזרק, עדיין הקבוצה נראתה טוב, אפילו טוב מאוד.  היה גם כיף לראות את ג'ון שבניגוד למו מראה רגש במהלך המשחקים.  לא ראיתי לעולם מאמן שנכנס יותר פעמים למגרש מאשר לוייר, שלא הפסיק ללכת, לצעוק לשחקנים ולהיות מעורב במה שקורה במגרש.  איזה שינוי נהדר ממו שפשוט ישב (לפעמים גם ליד אוהדים) ועשה פרצוף של "אני לא ממש מבין מה שקורה פה".  אושר גדול אבל אולי מוגזם אחרי משחק אחד.

ואז הגיע המשחק השני והרגיעה של הקבוצה ושוב חזרו להפסיד.  הפסד מעצבן בו הפיסטונס שלטו כל המשחק ורק בדקות האחרונות קיירי אירוינג, לימים הMVP  של משחק האולסטאר, פשוט התפוצץ בדקות האחרונות ולקח את המשחק.  הפיסטונס הובילו לאורך כל המשחק בערך ב10 והיתרון שיא של 15 (פעמיים) ואז 2:06 לסייום אירוינג והפרשים ברחו עם המשחק.

האם ג'ון לוייר הוא המושיע הגדול שפותר את כל הבעיות של הבוכונות?  למרות שהוא כן עוזר בלשמן את הבוכונות, נותן להם לרוץ ולשחק מהר הקבוצה עדיין לא מדהימה.  עדיין מתעוררת למשחקים מול הגדולים ומפסידה לקטנים.  אבל גם רומא לא נבנתה ביום.  מצפה להמשך שיפור מתמיד של ג'ון והפיסטונס ואם לא יהיו שינויים בסגל אני מאמין שעדיין אפשר להגיע לפליאוף.

אבל כמובן שיש עוד מספר שעות עד שמועד ההעברות נגמר. והכל יכול להיות עם הפיסטונס. אז הכל פתוח ולפחות עדיין יש את הסדרן הרקדן בבפאלס.

כבוד גדול מגיע כמובן לאנדרה דרומנד שהראה שהוא לא רק העתיד של הפיסטונס בשנים הקרובות אלא של כל הליגה!  הדרך שבה הוא לקח כל ריבנאנד אפשרי (כולל תפיסה של הפרס שלו) מעוררת השראה.  מקווה שזה לא הגביע האחרון שהוא לוקח במדי הפיסטונס!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
10 years ago

התכוונת – וויל ביינום הורס 🙂
אם לברון דוגמן הוא יכול להיות גם
למזגני אלקטרה

תודה על הסיקור. תהיה חזק ותחזיק מעמד. שבוע לכאן או לשם לא ממש משנה העיקר שתמשיך לעדכן אותנו בקורה אצל נציגת עיר הבוכנות.

הרסת אותי עם התקווה ללמביר. הוא ללא ספק ישמור על צייתנות ודממה מופתית בחדר ההלבשה.
הוא קשור בכלל לאימון או לצוות המקצועי או שזו רק הייתה בדיחה ?

יניב
יניב
10 years ago

מקווה בשבילך שדומארס יעשה טרייד(מה שלא נראה) ושהבעיה היא באמת הייתה במאמן.וכן דרמונד הופך למפלצת שחבל על הזמן

Berch
Berch
10 years ago

אולי יעשו טרייד על דומארס.
זה בטוח יכול לעזור

אריק
אריק
10 years ago

למבייר הוא לא בדיחה בכלל! הוא מאמן בליגת הנשים כבר כמה שנים וזכה ב3 אליפויות כמאמן. http://www.wnba.com/liberty/2014_liberty_schedule_2014_02_06.html

מקווה מאוד לטרייד, הקטע הוא שכנראה מדובר במנרו שהוא ממש לא הבעיה ומשחק נהדר. יש דיבור גם על סטאקי שזה לא ממש נורא אבל סטאקי השנה מצא את מקומו כמי שעולה מהספסל ופשוט קולע והוא עושה את זה לא רע. אז בעצם שני השחקנים שיחסית מתפקדים בקבוצה מדברים עליהם כטריידים – והם לא הבעיה!

הבעיה לפי דעתי היא שג'וש זורק יותר מדי מבחוץ ולא משחק מספיק בפנים (אולי צפוף אבל עם חלופים נכונים ותרגלים נכונים אפשר לנצל את היתרון שלו) וג'יניגס שלמרות שהראה ניצוצות שהוא יכול להיות טוב יותר ולמסור קודם ורק אחר כך לחפש את הזריקה שלו, הוא מתחיל לחזור לעצמו ולזרוק קודם…

את וליאנואבה היה אפשר להעיף כבר מזמן אפילו בחינם!

בקיצור השאלה היא באיזה טרייד מדובר…

עומרי
עומרי
10 years ago

אריק, באיזה שעה יוצא הדד-ליין שעון ישראל?

תודה מראש.

אריק
אריק
10 years ago